Офіційний сайт Литвинівської школи - Шкільна майстерня
Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Субота, 20.10.2018, 11:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Головна Литвинівська школа Наша Литвинівка Педагогічний колектив Гордість школи Методична робота Самоврядуання Класному керівнику Вчителям Учням Батькам Розпорядок школи Гурткова робота Прозорість Шкільний музей Шляхами подвигу та слави Пам’ятаєм, шануєм Шкільна бібліотека Охорона природи Предмет ТЕХНОЛОГІЇ Випускники школи Шкільний форум Каталог файлів Каталог сайтів Фотоальбом Інформація про сайт

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1635

Матеріали і технології


На зорі цивілізації , коли люди тільки починали пізнавати довкілля, вони передовсім почали цікавитись різноманітними матеріалами – об’єктами неживої природи. Люди вивчали властивості цих матеріалів, експериментували з ними, пристосовували їх до своїх потреб.

Цивілізація розвивалася, і люди накопичували дедалі більше знань про властивості різних речовин — масу, пружність, теплопровідність, горючість тощо. Сьогодні для докладного вивчення властивостей мате­ріалів учені застосовують різні надчутливі прилади, ком­п'ютери, а також найпередовіші технології. Ґрунтуючись на цих дослідженнях, спеціалісти розробляють нові речо­вини, вибирають ті матеріали, які найкраще підходять для будівництва, створення машин, механізмів та інших об'єктів.

Технологія, тобто процес створення і використання якогось інструмента чи машини, йде поряд із поглибленням досліджень у сфері матеріалів. Вивчення їх властиво­стей сприяє вдосконаленню сучасних технологічних процесів і допомагає промисловості використовувати у виробництві лише високоякісні матеріали. Натомість, сучасні технології сприяють створенню нових штучних матеріалів, наприклад полімерів, пластмас або компози­тів, які являють собою сукупність кількох різних матеріа­лів.

В умовах науково - технічної революції якісно змінюється характер праці, а значить, повинен змінюватись і процес підготовки людини  до неї. У нашому суспільстві відсутні соціальні причини, які б обмежували розвиток творчих можливостей, кожна людина може стати творчим працівником будь-якої галузі виробництва, науки, техніки чи культури. Складність полягає лише в тому, як здійснити навчання і виховання, щоб кожний зміг максимально використовувати свої здібності і розвинути творчі можливості.

 ​​​​​​​

Знання, здобуті в школі, досвід творчої діяльності у дальшому стануть не тільки основою, а й стимулом самоосвіти і самовдосконаленняВже з перших класів потрібно вчити учнів самостійно поповнювати свої знання, виробляти в них активну життєву позицію, здійснювати навчання й виховання у тісному поєднанні з суспільно-корисною працею. У школі закладається той фундамент, на якому базується світогляд людини, її професійна, творча, цільова підготовка, гармонійний розвиток особистості.

 

 

Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Шкільна форма (71)
  • Пропозиції по удосконале... (55)
  • Прогулювання уроків (91)
  • Коли я закінчу школу, я ... (82)
  • Домашні улюбленці (63)
  • Спорт (229)
  • Ставлення до навчання (30)
  • Ставлення до шкільних ди... (21)
  • Кумедні історії на урока... (72)
  • Шкільні гуртки. (24)
  • Яке місце посідає у вашо... (50)
  • Шкільний клуб "Легі... (26)
  • Шкільні свята (14)
  • Природа нашого краю (67)
  • Як ви ставитесь до булін... (3)
  • Ваше ставлення до шкільн... (59)
  • Інтернет в вашому житті (81)

  • Нові користувачі
    Calorifr
    ribakova_sofia
    Алінка
    balagutaivan

    Пошук

    Календар
    «  Жовтень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали
    Calorifr

    Литвинівка © 2018Сайт створено у системі uCoz