Офіційний сайт Литвинівської школи - Методоб'єднання
Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Субота, 07.12.2019, 08:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Головна Литвинівська школа Наша Литвинівка Педагогічний колектив Гордість школи Методична робота Самоврядуання Класному керівнику Вчителям Учням Батькам Розпорядок школи Гурткова робота Прозорість Шкільний музей Шляхами подвигу та слави Пам’ятаєм, шануєм Шкільна бібліотека Охорона природи Предмет ТЕХНОЛОГІЇ Випускники школи Шкільний форум Каталог файлів Каталог сайтів Фотоальбом Інформація про сайт

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1647

Якість, результати навчально-виховного процесу шко­ли залежать передусім від учителя, його теоретичної підго­товки, педагогічної та методичної майстерності.Підвищенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школах сприяє спеціальна методична робота, яка збагачує їх педагогічними знахідками, дає змогу молодим учите­лям оволодівати педагогічною майстерністю, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до по­шуку. Методична робота спонукає вчителя до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, ознайом­лення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчення і впровадження передо­вого педагогічного досвіду, вдосконалення навичок само­освітньої роботи.
 
Вона забезпечує надання вчителю квалі­фікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.У сучасній школі методична робота здійснюється за та­кими напрямами:

 

1. поглиблення філософсько-педагогічних знань, спря­мованих на відродження й розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії, методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення на­уково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання;

 

 

2. вивчення діалектики і принципів розвитку україн­ської національної школи; збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки,  науки,  культури; вивчення теорії та досягнень науки з викладання предме­тів, володіння сучасними науковими методами; вивчення й практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей;

 

 

3. освоєння методики викладання додаткових предме­тів; випереджувальний розгляд питань методики вивчен­ня складних розділів навчальних програм з проведенням відкритих уроків,  використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів;

 

 

4. освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики і принципів активізації навчальної діяльності учнів, формування у них наукового світогляду з урахуванням вимог етнопедагогіки;

 

 

5. систематичне інформування про нові методичні ре­комендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних держав­них нормативних документів;6. упровадження досягнень етнопедагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду із звер­ненням особливої уваги на використання в діяльності педаго­гічних колективів зразків національної культури і традицій.

 

Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Мистецтво (0)
  • Основи здоров'я (0)
  • Зарубіжна література (0)
  • Українська література (0)
  • Трудове навчання (0)
  • Геометрія (0)
  • Алгебра (0)
  • Біологія (0)
  • Фізика (0)
  • Українська мова (0)
  • Інформатика (0)
  • Трудове навчання (6)
  • Як ви ставитесь до булін... (9)
  • Фізична Культура (3)
  • Який шкільний предмет по... (4)
  • Кумедні історії на урока... (86)
  • Комп'ютер і учень (47)

  • Нові користувачі
    Svitlana
    Соколова_Марина
    ch_s_v_18
    Ярослава_Савенко

    Пошук

    Календар
    «  Грудень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали

    Литвинівка © 2019Сайт створено у системі uCoz