Офіційний сайт Литвинівської школи - І етап. Концептуально-організаційний (2014-2015 н.р.)
Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Субота, 20.10.2018, 11:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Головна Литвинівська школа Наша Литвинівка Педагогічний колектив Гордість школи Методична робота Самоврядуання Класному керівнику Вчителям Учням Батькам Розпорядок школи Гурткова робота Прозорість Шкільний музей Шляхами подвигу та слави Пам’ятаєм, шануєм Шкільна бібліотека Охорона природи Предмет ТЕХНОЛОГІЇ Випускники школи Шкільний форум Каталог файлів Каталог сайтів Фотоальбом Інформація про сайт

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1635

І етап. Концептуально-організаційний (2014-2015 н.р.)


Мета: ознайомлення педагогічного колективу з ключовими поняттями методичної проблеми школи «Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей учнів на засадах особистісно – орієнтованого та діяльнісного підходів», визначення тенденцій розвитку педагогічного процесу в рамках реалізації проблеми.

Завдання:

  •  Діагностування та анкетування вчителів , виявлення труднощів і шляхів реалізації проблеми з метою визначення рівня готовності до реалізації інноваційної діяльності педагогів
  • Аналіз рівня інформатизації школи до початку реалізації проблеми
  • Визначення рівня комунікаційної компетентності педагогічних працівників
  • Створення умов для методичного вдосконалення педагогічних працівників
  • Створення системи шкільних інформаційних ресурсів (розробки уроків, методична література, мультимедійні проекти, база даних шкільної бібліотеки, медіатека тощо)
  • Висвітлення тематичної інформації серед учасників навчально-виховного процесу
  • Створення умов для забезпечення охорони здоров'я учнів, їхнього повноцінного фізичного розвитку й формування здорового способу життя

Шляхи реалізації:

Вид роботи Виконавець Форма узагальнення
Моніторинг рівня володіння ІКТ, рівня комунікативної компетентності педагогічними працівниками Адміністрація, психолог Нарада при директорові

Підготовка та підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників. Проведення навчання для педагогічного колективу  школи :

  • Планування навчання на основі констатуючого дослідження
  • Розробка стратегії розвитку навчального закладу
  • Вивчення можливостей системних вдосконалень
  • Створення культури інноваційного розвитку
  • Обмін ідеями та досвідом
  • Впровадження проекту
  • Аналіз поточних результатів
  • Стратегія постійного розвитку
  Звіти
Вивчення попиту працівників на відвідування семінарів за темами відповідно проблеми Адміністрація, керівники МО Засідання методичного обєднання
Вивчення передових освітніх технологій

Заступники директора,

керівники МО

Творчі звіти,

портфоліо вчителів

Організація методичних заходів для опанування знаннями з вище зазначеної проблеми Адміністрація Семінари, конференції, методична рада тощо
Організація співробітництва з методкабінетом відділу освіти Вишгородської РДА, КОІПОПК, вишами Адміністрація Семінари, конференції, методична рада тощо
Проведення спільних заходів з навчальними закладами, які працюють за аналогічною проблематикою Адміністрація Семінари, конференції, круглі столи тощо
Розробка інструкцій, методичних рекомендацій, порад з питань реалізації проблеми Адміністрація Засідання педагогічної ради, методичної ради,наради, МО, методичні збірники, тощо
Моніторинг рівня технічного забезпечення навчального закладу Адміністрація План розвитку матеріально- тех. бази школи
Висвітлення інформації щодо реалізації загальношкільної проблеми на сайті школи Адміністрація Сайт школи
Створення динамічних, творчих, аналітичних груп, спрямованих на реалізацію проблеми Адміністрація Робота в групах
Розробка й затвердження схеми інформаційного простору закладу Адміністрація План роботи школи
Вивчення основної проблематики комунікативної активності учнів Психолог, соціальний педагог Нарада при директорові
Розвиток соціальної та комунікативної активності учнів Педагогічні працівники Навчально – виховна діяльність
Формування в учнів навичок використання ІКТ пріоритетно у начальній діяльності з метою саморозвитку, самоосвіти. Вчителі, класні керівники Навчально – виховна діяльність
Проведення заходів із профілактики безпечного користування Інтернетом Вчителі, класні керівники, психолог, соціальний педагог Бесіди, класні години, батьківські збори, інш.
Організація співробітництва з закладами охорони здоров’я Вчителі, класні керівники, психолог, соціальний педагог Бесіди, класні години, батьківські збори, семінари-практикуми, інш.
Забезпечення педагогічних працівників матеріалами з проблем здорового способу життя і здоров∙язбережувальних технологій Адміністрація Індивідуальні консультації, бесіди, семінари

Очікувані результати: сформувати позитивне ставлення учасників навчально-виховного процесу до реалізації загальношкільної проблеми; мотивувати членів педагогічного колективу до вироблення власного бачення та шляхів реалізації методичної проблеми

 

Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Шкільна форма (71)
  • Пропозиції по удосконале... (55)
  • Прогулювання уроків (91)
  • Коли я закінчу школу, я ... (82)
  • Домашні улюбленці (63)
  • Спорт (229)
  • Ставлення до навчання (30)
  • Ставлення до шкільних ди... (21)
  • Кумедні історії на урока... (72)
  • Шкільні гуртки. (24)
  • Яке місце посідає у вашо... (50)
  • Шкільний клуб "Легі... (26)
  • Шкільні свята (14)
  • Природа нашого краю (67)
  • Як ви ставитесь до булін... (3)
  • Ваше ставлення до шкільн... (59)
  • Інтернет в вашому житті (81)

  • Нові користувачі
    Calorifr
    ribakova_sofia
    Алінка
    balagutaivan

    Пошук

    Календар
    «  Жовтень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали
    Calorifr

    Литвинівка © 2018Сайт створено у системі uCoz