Офіційний сайт Литвинівської школи - ІІ етап. Реалізація проблеми (2015-2017 н.р.)
Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Понеділок, 15.10.2018, 22:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Головна Литвинівська школа Наша Литвинівка Педагогічний колектив Гордість школи Методична робота Самоврядуання Класному керівнику Вчителям Учням Батькам Розпорядок школи Гурткова робота Прозорість Шкільний музей Шляхами подвигу та слави Пам’ятаєм, шануєм Шкільна бібліотека Охорона природи Предмет ТЕХНОЛОГІЇ Випускники школи Шкільний форум Каталог файлів Каталог сайтів Фотоальбом Інформація про сайт

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1635

ІІ етап. Реалізація проблеми (2015-2017 н.р.)


Мета: створення ефективного механізму реалізації проблеми, формування інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетентностей шляхом упровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання та виховання учнів

Завдання:

  • Розвиток інформаційної культури і комп’ютерної грамотності вчителів
  • Розвиток комунікативних компетентностей учасників навчально-виховного процесу
  • Впровадження в навчальний процес методів і форм роботи у практичній діяльності вчителя та учня.
  • Створення, ведення та поповнення банку даних вчителів , що запроваджують у системі інформаційно-комунікаційні та комунікативні технології.
  • Вивчення, узагальнення та запозичення педагогічного досвіду з упровадження технологій, розробка та апробація методів, аналіз проміжних результатів
  • Практичне застосування інформаційних технологій в навчально – виховному процесі та управлінській діяльності закладу
  • Формування толерантного шкільного середовища

Шляхи реалізації:

Вид роботи Виконавець Форма узагальнення

Підготовка та підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників. Проведення навчання для педагогічного колективу  школи за навчальним курсом:

  • Планування навчання на основі констатуючого дослідження
  • Розробка стратегії розвитку навчального закладу
  • Вивчення можливостей системних вдосконалень
  • Створення культури інноваційного розвитку
  • Обмін ідеями та досвідом
  • Впровадження проекту
  • Аналіз поточних результатів
  • Стратегія постійного розвитку

Адміністрація,

творчі групи

Звіти

Психолого-педагогічна підтримка процесу впровадження загальношкільної  проблеми

Адміністрація, психолог Консультації, психолог-педагогічні семінари, практикуми
Удосконалення системи валеологічної освіти батьків Адміністрація Лекційні заняття, тренінги, практичні заняття
Забезпечення педагогічних працівників матеріалами з проблем здорового способу життя і здоров'язбережувальних технологій Адміністрація Індивідуальні консультації, бесіди, семінари
Робота з учнями щодо пропаганди здорового способу життя Вчителі, класні керівники, психолог, соціальний педагог Бесіди, класні години, батьківські збори, семінари-практикуми, ін.
Проведення методичних заходів з метою розвитку комунікаційної культури та навичок ефективної комунікації педагогів Адміністрація Засідання педагогічної ради, методичної ради, наради, МО, тощо

Проведення інструктивно – методичних заходів з метою  розвитку інформаційної культури і комп’ютерної грамотності вчителів

Адміністрація Засідання педагогічної ради, методичної ради, наради, МО, тощо
Самоосвіта педагогічних працівників з окремих аспектів загальношкільної проблеми Вчителі Творчі звіти
Впровадження навчальних програм з ІКТ підтримкою Педагогічні працівники Навчальні заняття, виховні заходи
Проведення виховних заходів, спрямованих на розвиток комунікативних компетенцій учнів

Сологуб А.О.

Сувид А.П.

Класні керівники

План роботи школи

Проведення та залучення до участі учнів у тренінгових заняттях з розвитку особистісних складових:

•        толерантність;

•        висока комунікативність;

•        творча активність;

•        рефлективність;

•        емпативність;

•        сенситивність

Психолог, соціальний педагог, класні керівники План роботи
Використання  інтерактивних технологій навчання учнів з метою розвитку комунікаційних компетенцій  (усне та писемне мовлення, ораторські здібності, само презентація, робота в групі, ін.) Вчителі Книга контролю
Проведення уроків, виховних заходів із запровадженням ІКТ Педагогічні працівники План роботи школи, календарно-тематичні плани
Фронтальне відвідування уроків із наступним аналізом з метою визначення рівня практичного розв’язання проблеми вчителями школи Адміністрація, методична рада Книга контролю, наради, засідання МО
Взаємовідвідування  уроків, виховних заходів із метою запозичення кращого досвіду реалізації проблеми, з наступним аналізом Учителі-предметники Засідання МО
Формування в учнів навичок оптимального використання ІКТ в навчальній діяльності Педагогічні працівники Навчальні заняття
Формування у учнів комунікативних компетентностей. Педагогічні працівники Навчально - виховна діяльність
Участь педагогічних працівників у тематичних конкурсах, підготовка учнів до участі у тематичних конкурсах Адміністрація, педагогічні працівники Педагогічні ради, методична рада, засідання МО
Оптимізація роботи шкільної бібліотеки, створення єдиного інформаційного середовища Адміністрація, бібліотекар школи Педагогічна рада
Інформування батьківської громади школи про хід реалізації загальношкільної проблеми Адміністрація Рада школи, батьківські збори
Організація просвітницької роботи з батьківською громадою з тематики загальношкільної проблеми

Сувид А.П.

Класні керівники

Батьківські збори, батьківський лекторій
Накопичення  шкільних інформаційних ресурсів ( розробки уроків, виховних заходів, методична література, мультимедійні проекти, база даних шкільної бібліотеки, медіа тека тощо) Адміністрація, керівники МО Методичний кабінет
Співробітництво з  КОІПОПК, відділом освіти Вишгородської РДА Адміністрація Семінари, конференції, методична рада тощо
Співпраця з навчальними закладами, які працюють за аналогічною проблемою Адміністрація Семінари, конференції, круглі столи тощо
Інформативне наповнення шкільного сайту   Сайт школи
Аналіз результатів, проміжне коректування планів Адміністрація Педагогічна рада, методична рада, Рада школи

Очікувані результати: особистісне сприяння та засвоєння учасниками освітнього процесу сутності та науково-теоретичних засад загальношкільної проблеми, практичне використання педагогами досягнень науки, передового педагогічного досвіду, підвищення ефективності самоосвітньої діяльності педагогів

 

Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Шкільна форма (71)
  • Пропозиції по удосконале... (55)
  • Прогулювання уроків (91)
  • Коли я закінчу школу, я ... (82)
  • Домашні улюбленці (63)
  • Спорт (229)
  • Ставлення до навчання (30)
  • Ставлення до шкільних ди... (21)
  • Кумедні історії на урока... (72)
  • Шкільні гуртки. (24)
  • Яке місце посідає у вашо... (50)
  • Шкільний клуб "Легі... (26)
  • Шкільні свята (14)
  • Природа нашого краю (67)
  • Як ви ставитесь до булін... (3)
  • Ваше ставлення до шкільн... (59)
  • Інтернет в вашому житті (81)

  • Нові користувачі
    ribakova_sofia
    Алінка
    balagutaivan
    380971829775

    Пошук

    Календар
    «  Жовтень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали
    ADMIN, torghanskiy

    Литвинівка © 2018Сайт створено у системі uCoz