ІІІ етап. Набуття досвіду (2017-2018 н.р.)
Мета: апробація напрацьованого в особистій практиці, рефлексія особистої діяльності.
Завдання:
- Розробка, апробація та впровадження комплексу методичного забезпечення в навчально-виховний процес
Діагностування, аналіз проміжних результатів.
Шляхи реалізації:
Вид роботи |
Виконавець |
Форма узагальнення |
Моніторинг особистого професійного зростання вчителів
|
Заступники директора
|
Портфоліо, творчі звіти |
Систематизація інформаційних ресурсів закладу |
|
Медіатеки та інш. |
Впровадження навчальних програм з ІКТ – підтримкою |
|
Методична рада |
Організація внутрішньої системи підтримки обміну досвідом ІКТ |
|
Науково – практичні семінари, консультації |
Організація системи інформаційної безпеки закладу |
|
|
Поширення позитивного досвіду вчителів – новаторів |
|
Педагогічні ради, методична рада, наради, засідання МО |
Сприяння оптимальному використанню ІКТ в навчальній діяльності учнів школи |
Адміністрація, вчителі |
Навчально - виховна діяльність |
Організація та проведення виховних, навчальних занять заходів спрямованих на розвиток письмової та усної комунікації, навичок роботи в групі, само презентації, ораторського мистецтва учнів |
Педагогічні працівники |
Навчально - виховна діяльність |
Сприяння застосуванню учнями комунікативних компетентностей . |
Адміністрація, вчителі |
Навчально- виховна діяльність |
Сприяння та залучення учнів до участі у інтернет – проектах. |
Вчителі, кл.кер., кер. гуртків |
Навчально- виховна діяльність |
Використання засобів сучасних інформаційних технологій у проектно – дослідницькій і конкурсній діяльності учнів |
Вчителі, класні керівники, керівники гуртків |
Навчально- виховна діяльність |
Створення умов для самореалізації і підвищення ІКТ – компетентності учнів |
Вчителі, класні керівники, керівники гуртків |
Навчально- виховна діяльність |
Інформативне наповнення шкільного сайту |
|
Сайт школи |
Створення архіву інформаційно-освітніх матеріалів із профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі |
|
Сайт школи |
Забезпечення педагогічних працівників матеріалами з проблем здорового способу життя і здоров∙язбережувальних технологій |
Адміністрація |
Індивідуальні консультації, бесіди, семінари |
Робота з учнями щодо пропаганди здорового способу життя |
Вчителі, класні керівники, психолог, соціальний педагог |
Бесіди, класні години, батьківські збори, семінари-практикуми, інші |
Очікувані результати: підвищення професійної майстерності, творчого потенціалу педагогів, використання набутого досвіду, реалізація програми в практиці роботи всіх ланок школи
|