Офіційний сайт Литвинівської школи - Поради
Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Субота, 24.06.2017, 20:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Головна Шкільний форум Презентація школи Наша школа Наша Литвинівка Педагогічний колектив Вчителям Класному керівнику Учням Батькам Режим роботи школи Випуски 1960-1970 рр. Випуски 1970-1980 рр. Випуски 1980-1990 рр. Випуски 1990-2000 рр. Випуски 2000-2010 рр. Випуски 2010-2020 рр. Музей Путівник по музеях Шляхами подвигу та слави Патріотам України Клуб Легіон Пам'ятаєм, шануєм Бібліотека Позакласна робота Охорона природи Благодійсність, турбота Дозвілля Предмет ТЕХНОЛОГІЇ Цивільний захист Каталог файлів Каталог сайтів Фотоальбом Книга відгуків Інформація про сайт

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1610


 

Шляхи підвищення педагогічних знань батьків
Важлива умова ефективної навчально-виховної роботи — єдність школи і сім'ї, якої досягають за умови, що школа постійно працює над підвищенням рівня психолого-педагогічної обізнаності батьків, їх педагогічної культури. 
На думку В. Сухомлинського, школа повинна домогтися того, щоб батьки бачили в своїх дітях себе, розуміли суть розвитку дитини. А для цього їх треба озброювати знаннями важливих закономірностей педагогіки, вікової психології, фізіології.
Організовуючи навчання батьків, враховують рівень їх підготовки до сприймання головних теоретичних положень методики виховання дітей у сім'ї та визначають рівень популярності викладання цього матеріалу. Турбота школи про виховання дітей у сім'ї реалізується через педагогічну освіту батьків, залучення їх до виховної роботи з учнями у школі. Передусім педагоги мають можливість впливати на батьків через їхніх дітей, які навчаються в школі. А. Макаренко вважав, що це найдоступніший спосіб зв'язку школи і сім'ї. Його цінність не лише в тому, що він оперативний, а й у тому, що учень, який засвоїв певні вимоги вчителя, доводить ці вимоги до відома батьків, переконує в необхідності дотримуватися їх.
Спеціальну виховну роботу проводять із сім'ями, які допускають відхилення у вихованні дітей.
Роботу з педагогічне неспроможними сім'ями спрямовують передусім на підвищення їх психолого-педагогічного рівня. З цією метою їх залучають до загальної системи педагогічного всеобучу, влаштовують консультації з окремих питань виховання дітей у сім'ї.
Із сім'ями педагогічне пасивними працюють переважно індивідуально, домагаючись розуміння батьками хибності своєї поведінки, пробудження почуття відповідальності за виховання дітей, усвідомлення потреби перебудувати систему стосунків у сім'ї, своєї вини, помилок, бажання докорінно змінити сімейний уклад.
У роботі з антипедагогічними сім'ями спираються на те, що вони також хочуть бачити власних дітей чесними, культурними, здоровими, щасливими. 

З ними обговорюють упущення у вихованні дітей, накреслюють шляхи усунення їх, зміни сімейних стосунків. З батьками цієї групи працювати важко, і не слід сподіватися на швидкі наслідки, але важливо посіяти в них сумніви у правильності їхньої системи виховання, змусити їх замислитися над її результатами.
Батькам, яких поглинула бізнесова діяльність, необхідно довести, що такий стиль виховання дитини в сім'ї робить ЇЇ самотньою, емоційно нестійкою та ін. Таким дітям і в дорослому житті, напевне, буде непросто. Тому батькам варто подумати про адаптацію їх до реального життя, про недоцільність перекладання відповідальності за виховання дітей на вчителів, репетиторів. Дитині більше потрібен емоційний зв'язок саме з батьками, їхня безпосередня участь у житті дитини важливіша, ніж машина, охорона і прислуга. Діти мають відчувати, що для батька і матері вони не менш важливі, ніж робота. У таких сім'ях слід заохочувати інтерес дітей до навчання, а не переконувати їх у тому, що вищий навчальний заклад і робота їм забезпечені незалежно від шкільних успіхів. Треба також вести розмову про те, що відгородження дитини від однолітків звужує коло її спілкування, вона не навчиться будувати свої стосунки з різними людьми, дружити й любити за покликом душі.
Пам'ятка для батьків

У спілкуванні зі своїми дітьми:

 

Радійте вашому синові, доньці.

 

Розмовляйте з дитиною турботливим, підбадьорюючим тоном. Коли дитина з вами розмовляє, слухайте уважно, не перериваючи. Установіть чіткі та визначені вимоги до дитини.

 

У розмові з дитиною називайте як можна більше предметів, їх ознак, дій з ними.

 

Ваші пояснення повинні бути простими та зрозумілими. Розмовляйте чітко, ясно. Будьте терпелячими.

 

Спочатку запитуйте «що?», а потім «для чого?», «чому?».

 

• Заохочуйте в дитини прагнення ставити запитання.

 

• Заохочуйте цікавість, пізнання та уяву вашої дитини.

 

• Частіше хваліть дитину.

 

• Заохочуйте ігри з іншими дітьми.
• Турбуйтесь про те, щоб у дитини були нові уявлення, про які вона могла б розповісти.
• Намагайтеся, щоб дитина разом з вами щось робила по господарству.
• Намагайтесь проявляти інтерес до того, що їй цікаво робити (малювати, співати тощо).
• Не втрачайте почуття гумору.

 

• Грайте з дитиною в різні ігри.

 

• Частіше робіть щось спільно, усієї сім'єю.

 

• Частіше спілкуйтеся зі спеціалістами, читайте книги про виховання дитини.

 

 

 

Щоб установити довірливі стосунки з дитиною та зберегти їх:
• Не переривайте дитину, не кажіть, що ви все зрозуміли, не відвертайтесь, поки дитина не закінчила розповідати, інакше кажучи, не давайте їй приво­ду тривожитись через те, що вас мало цікавить те, про що вона каже.
• Не ставте забагато запитань.

 

• Не примушуйте дитину робити те, до чого вона не готова.

 

• Не примушуйте дитину робити що-небудь, якщо вона втомилась, засмучена.
• Не вигадуйте для дитини багато правил — вона перестане звертати на них увагу.
• Не виявляйте підвищеного занепокоєння з приводу неочікуваних стриб­ків у розвитку дитини чи деякого регресу.
• Не порівнюйте дитину з жодними іншими дітьми.
Форми та тематика роботи психологічної служби з батьками

Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Спорт (207)
  • Природа нашого краю (54)
  • Інтернет в вашому житті (69)
  • Шкільні гуртки. (8)
  • Комп'ютери (24)
  • Ставлення до навчання (17)
  • Яке місце посідає у вашо... (37)
  • Шкільний клуб "Легі... (13)
  • Кондитерські вироби моєї... (86)
  • Пропозиції по удосконале... (51)
  • Кумедні історії на урока... (56)
  • Перли вчителів (17)
  • Ваше ставлення до шкільн... (54)
  • Шкільний сайт (65)
  • Як ви проводили чи прово... (36)
  • Шкільна форма (54)
  • Прогулювання уроків (68)

  • Нові користувачі
    doskrutoy7
    eliseevandrey
    floren
    kt1045

    Статистика
      Всього: 839
      Нових за місяць: 0
      Нових за тиждень: 0
      Нових вчора: 0
      Нових сьогодні: 0
    З них:
    Користувачів: 680
      Провірених: 17
        Модераторів: 16
        Адмінів: 3
    З них:
      Чоловіків: 489
      Жінок: 347

    Пошук

    Календар
    «  Червень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали
    ADMIN

    Copyright MyCorp © 2017Сайт створено у системі uCoz