Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Вівторок, 24.10.2017, 12:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню
Головна Шкільний форум Презентація школи Наша школа Наша Литвинівка Вчителям Класному керівнику Учням Батькам Режим роботи школи Позакласна робота Гордість школи Самоврядування школи Випускники школи Музей Шляхами подвигу та слави Пам'ятаєм, шануєм Бібліотека Шкільні заходи Каталог файлів Каталог сайтів Фотоальбом Книга відгуків Інформація про сайт

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1618

Головна » 2010 » Вересень » 6 » Опитування: Вчителі більше не головне гальмо комп'ютеризації
22:44
Опитування: Вчителі більше не головне гальмо комп'ютеризації

Основною перешкодою для розповсюдження інформаційних технологій у навчальному процесі є недостатня комп`ютеризація навчальних закладів

Такі результати онлайн-дослідження "Інновації в освіті", проведеного "Майкрософт Україна" за підтримки Міністерства освіти і науки України, які надані компанією "Майкрософт Україна", передає УНІАН.

Метою дослідження було вимірювання ступеню проникнення інновацій в українську систему освіти і ступеню використовування сучасних технологій вчителями й учнями.

"83% респондентів відзначили, що основною перешкодою на шляху розповсюдження інформаційних технологій у навчальному процесі є недостатня кількість комп`ютерів для учнів", - йдеться в повідомленні "Майкрософт Україна".

Згідно з повідомленням, за наявною офіційною статистикою, забезпечення комп`ютерною технікою сільських шкіл в Україні становить 97,8%, а міських – 93,4%. При цьому на початку 2010/2011 навчального року в Україні на один персональний комп`ютер припадало 28 учнів загальноосвітніх навчальному закладів. Для порівняння, в Європі і США в середньому аналогічний показник становить 5-7 осіб на один ПК.

Як відзначили в компанії "Майкрософт Україна", за результатами дослідження можна зробити декілька висновків. По-перше, про те, що технологічна база вже комп‘ютеризованих шкіл застаріла і не відповідає сучасним вимогам. По-друге, і це відзначили під час дослідження самі вчителі, існує проблема недостатньої інтеграції наявних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес.

Дослідження також показало, що педагоги й учні мають більше доступу до ІКТ за межами школи, ніж у класі. Наприклад, 70% учнів мають доступ до комп`ютерів поза школою, 74% мають мобільний телефон. При цьому будь-яких суттєвих відмінностей у цих показниках для різних регіонів України не спостерігається. Звідси випливає, що вчителям необхідно розширити позакласне навчання для підвищення навчального потенціалу, яким володіють ІКТ.

Крім того, в результатах дослідження наголошується, що підготовленість у сфері ІКТ для вчителів вже не є найсерйознішою перешкодою для використовування інформаційних технологій у навчанні – про це заявили 67% опитаних. Це свідчить про підвищення рівня володіння ІКТ самими вчителями й сформований потенціал з більш ефективного впровадження ІКТ в освіту. Втім, існують деякі регіональні відмінності в значенні цього показника. Так, якщо в Чернігівській області не оцінюють як серйозну перешкоду підготовленість у сфері ІКТ 78% вчителів, то в Миколаївській області таких лише 61%.

"Украй важливо, щоб інновації в освіті впроваджувалися обдумано, з реальною користю для суспільства і без необдуманих витрат. Дослідження "Інновації в освіті" надало інформацію, яка може допомогти нам відкоригувати план дій з підтримки українських вчителів у впровадженні інноваційних технологій освіти", - відзначив міністр освіти і науки України Дмитро Табачник.

Директор з питань роботи з державними органами і навчальними закладами "Майкрософт Україна" Владислав Радиш відзначив, що завдання компанії – допомогти державі розвивати цю сферу ефективніше. Такі ініціативи Microsoft, як програма "Партнерство в освіті" і конкурс "Вчитель-новатор" спрямовані на те, аби передовий досвід кращих викладачів розповсюджувався і приносив свої плоди суспільству.

У результаті дослідження було опитано 3864 українських педагоги. Опитування відображає ставлення і власну позицію щодо інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в процес освіти. Це дослідження проводитиметься щорічно, воно допоможе відстежувати якісні зміни в українській освіті і темпи впровадження інновацій серед українських педагогів.

В Україні програма "Партнерство в освіті" стартувала в 2003 році і стала результатом меморандуму, підписаного Міністерством освіти й науки України і корпорацією Microsoft. Ресурс є продовженням конкурсу "Вчитель-новатор", який уже сьомий рік проводить Microsoft в Україні за допомогою Міністерства освіти України й Академії педагогічних наук України.

У 2009 році компанія "Майкрософт Україна" запустила соціальну мережу онлайн для українських педагогів "Партнерство в освіті".

Переглядів: 661 | Додав: ADMIN | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Шкільні гуртки. (10)
  • Кумедні історії на урока... (57)
  • Природа нашого краю (56)
  • Кондитерські вироби моєї... (89)
  • Комп'ютери (26)
  • Інтернет в вашому житті (70)
  • Шкільний клуб "Легі... (14)
  • Ставлення до шкільних ди... (9)
  • Спорт (207)
  • Ставлення до навчання (17)
  • Яке місце посідає у вашо... (37)
  • Пропозиції по удосконале... (51)
  • Перли вчителів (17)
  • Ваше ставлення до шкільн... (54)
  • Шкільний сайт (65)
  • Як ви проводили чи прово... (36)
  • Шкільна форма (54)

  • Нові користувачі
    Гунарь_Саша
    Леопард
    PasHok-)))
    syvid-anita

    Пошук

    Календар
    «  Вересень 2010  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали
    LnChernysh

    Литвинівка © 2017Сайт створено у системі uCoz