Литвинівська
ЗОШ І-ІІІ ст.
Вівторок, 16.01.2018, 09:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню

Освітянські ресурси














Фотоальбом

Наше опитування
Оцініть наш сайт
javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1624

Головна » 2010 » Вересень » 6 » Опитування: Вчителі більше не головне гальмо комп'ютеризації
21:44
Опитування: Вчителі більше не головне гальмо комп'ютеризації

Основною перешкодою для розповсюдження інформаційних технологій у навчальному процесі є недостатня комп`ютеризація навчальних закладів

Такі результати онлайн-дослідження "Інновації в освіті", проведеного "Майкрософт Україна" за підтримки Міністерства освіти і науки України, які надані компанією "Майкрософт Україна", передає УНІАН.

Метою дослідження було вимірювання ступеню проникнення інновацій в українську систему освіти і ступеню використовування сучасних технологій вчителями й учнями.

"83% респондентів відзначили, що основною перешкодою на шляху розповсюдження інформаційних технологій у навчальному процесі є недостатня кількість комп`ютерів для учнів", - йдеться в повідомленні "Майкрософт Україна".

Згідно з повідомленням, за наявною офіційною статистикою, забезпечення комп`ютерною технікою сільських шкіл в Україні становить 97,8%, а міських – 93,4%. При цьому на початку 2010/2011 навчального року в Україні на один персональний комп`ютер припадало 28 учнів загальноосвітніх навчальному закладів. Для порівняння, в Європі і США в середньому аналогічний показник становить 5-7 осіб на один ПК.

Як відзначили в компанії "Майкрософт Україна", за результатами дослідження можна зробити декілька висновків. По-перше, про те, що технологічна база вже комп‘ютеризованих шкіл застаріла і не відповідає сучасним вимогам. По-друге, і це відзначили під час дослідження самі вчителі, існує проблема недостатньої інтеграції наявних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній процес.

Дослідження також показало, що педагоги й учні мають більше доступу до ІКТ за межами школи, ніж у класі. Наприклад, 70% учнів мають доступ до комп`ютерів поза школою, 74% мають мобільний телефон. При цьому будь-яких суттєвих відмінностей у цих показниках для різних регіонів України не спостерігається. Звідси випливає, що вчителям необхідно розширити позакласне навчання для підвищення навчального потенціалу, яким володіють ІКТ.

Крім того, в результатах дослідження наголошується, що підготовленість у сфері ІКТ для вчителів вже не є найсерйознішою перешкодою для використовування інформаційних технологій у навчанні – про це заявили 67% опитаних. Це свідчить про підвищення рівня володіння ІКТ самими вчителями й сформований потенціал з більш ефективного впровадження ІКТ в освіту. Втім, існують деякі регіональні відмінності в значенні цього показника. Так, якщо в Чернігівській області не оцінюють як серйозну перешкоду підготовленість у сфері ІКТ 78% вчителів, то в Миколаївській області таких лише 61%.

"Украй важливо, щоб інновації в освіті впроваджувалися обдумано, з реальною користю для суспільства і без необдуманих витрат. Дослідження "Інновації в освіті" надало інформацію, яка може допомогти нам відкоригувати план дій з підтримки українських вчителів у впровадженні інноваційних технологій освіти", - відзначив міністр освіти і науки України Дмитро Табачник.

Директор з питань роботи з державними органами і навчальними закладами "Майкрософт Україна" Владислав Радиш відзначив, що завдання компанії – допомогти державі розвивати цю сферу ефективніше. Такі ініціативи Microsoft, як програма "Партнерство в освіті" і конкурс "Вчитель-новатор" спрямовані на те, аби передовий досвід кращих викладачів розповсюджувався і приносив свої плоди суспільству.

У результаті дослідження було опитано 3864 українських педагоги. Опитування відображає ставлення і власну позицію щодо інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в процес освіти. Це дослідження проводитиметься щорічно, воно допоможе відстежувати якісні зміни в українській освіті і темпи впровадження інновацій серед українських педагогів.

В Україні програма "Партнерство в освіті" стартувала в 2003 році і стала результатом меморандуму, підписаного Міністерством освіти й науки України і корпорацією Microsoft. Ресурс є продовженням конкурсу "Вчитель-новатор", який уже сьомий рік проводить Microsoft в Україні за допомогою Міністерства освіти України й Академії педагогічних наук України.

У 2009 році компанія "Майкрософт Україна" запустила соціальну мережу онлайн для українських педагогів "Партнерство в освіті".

Переглядів: 688 | Додав: ADMIN | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Авторизація
Логін:
Пароль:

Гаряча лінія

Вишгородський відділ освіти:
(045-96) 5-45-48
(045-96) 2-50-29

Нове на форумі
  • Шкільна форма (56)
  • Шкільний сайт (66)
  • Прогулювання уроків (69)
  • Ставлення до навчання (18)
  • Кондитерські вироби моєї... (90)
  • Шкільний клуб "Легі... (15)
  • Комп'ютери (27)
  • Шкільні гуртки. (12)
  • Кумедні історії на урока... (57)
  • Природа нашого краю (56)
  • Інтернет в вашому житті (70)
  • Ставлення до шкільних ди... (9)
  • Спорт (207)
  • Яке місце посідає у вашо... (37)
  • Пропозиції по удосконале... (51)
  • Перли вчителів (17)
  • Ваше ставлення до шкільн... (54)

  • Нові користувачі
    аріна
    Дрозденко
    ok
    DK

    Пошук

    Календар
    «  Вересень 2010  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930

    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Сайт відвідали
    ADMIN

    Литвинівка © 2018Сайт створено у системі uCoz